CONVIT

Estem acostumats a assolir objectius, però sovint celebrem poc les fites aconseguides perdent l'oportunitat de recordar el camí fet, el saber d'on venim, i el sentit i els perquès d'allò que hem aconseguit.

Doncs bé, com sabeu aquest curs 2017-2018 no volem deixar passar l'oportunitat de celebrar que fa 30 anys, que va començar a funcionar el Secretariat de les Institucions Educatives de l'Escola Pia de Catalunya.

30 anys de fer possible una estructura que permetés una millor coordinació entre les escoles i una més gran participació.

30 anys de millora de l'organització, posant el treball en xarxa i el sentiment de comunitat al centre del nostre dia a dia.

30 anys de construcció d'una visió compartida de futur.

30 anys de Jornada Pedagògica!

Ara toca celebrar-ho i per això, us convidem a la jornada pedagògica que celebrarem el proper 5 de maig a l’Escola Pia de Nostra Senyora i que està oberta a totes les persones que formem part de l'Escola Pia de Catalunya.

Aquesta vegada la jornada tindrà un caire més festiu, el lema triat és el de "30 anys de Màgia" i per això acabarem la jornada amb un espectacle del Mag Lari.

Volem donar les gràcies a totes les persones que van tenir la idea, van fer possible aquesta organització i també a totes les que ara i avui la fan possible cada dia.

I lluny de només estar contents i complaure'ns amb la feina feta, volem que aquesta celebració ens ajudi també a seguir pensant el proper repte, un repte que, com sempre, ha d'estar centrat en les persones i fonamentat en fer créixer el seu procés de compromís i de participació que és un tresor que tenim a l'Escola Pia de Catalunya.

Gràcies a totes les persones que feu possible l'Escola Pia avui.

Antoni Burgaya Trullàs
Secretari General de les Institucions Educatives de l'Escola Pia de Catalunya